dijous, 6 de juny del 2013

8. Xarxa amb mòdul transformat


1.descripció
Primer la professora ens va posar uns vídeos amb exemples de xarxes de mòdul transformat, y després ens va dir que féssim exemples en un paper en blanc. A continuació havíem de agafar una làmina una quadricula amb quadrats de 3 centímetres, però es podia baria, el mòdul que havíem agafat l’havíem de fer en cartolina i després fer-lo en la làmina un cop el mòdul estava totes les peses havien d’encaixar havia d’encaixar ja que les peses que faltaven s’havien mogut respecte a la meitat del quadrat es girava 180 graus el que jo vaig fer va ser el de gir. Un cop ja s’havien posat tots i ja havien encaixat i quedaven bé s’havien de pintar es podien escollir entre temperes o colors de fusta.
2.procés
1er fer-se amb la idea del mòdul transformat.



Aquesta va ser la primera idea que vaig tenir però no hem va convèncer ningun .

Al final hem vaig decantar pel mòdul de l’ocell

2n fer el dibuix a una cartolina i retallar la cartolina amb el mòdul



Foto de la cartolina on es faria el mòdul.
Aquest es el mòdul que vaig utilitzar

3er agafar la lamina i dividir-la en quadres per fer el mòdul



Començament del procés de fer la quadricula.


Continuació de la quadricula

4t dibuixar en els quadres el  mòdul triat fen-los que encaixessin.



Quadricula acabada i començament de dibuix dels mòduls



Tota la làmina acabada i els becs dels ocells pintats.

5é Un cop ja es tenen tots els requadres de la quadricula amb el mòdul seleccionat es comencen a pintar.



Comença a pintar els mòduls de dins dels quadres.



Quasi tota la làmina pintada



Làmina pintada però faltava repesar-ho i donar un color més fort.

6é La làmina 17 pintada.



Làmina 17 acabada



3. resultat



Aquest es el resultat de la làmina 17 no em va quedar tot lo bé que m’hages volgut ja que em va faltar donar-li una tonalitat més forta perquè quedes millor.  



4.valoració

Aquesta activitat m’ha agradat però el que més a costat vas ser trobar un mòdul tot i que al final el vaig trobar, també em va costar pintar ja que no és podia difuminar i això significava haver de pintar més. Jo la activitat la faria l’any que ve però als alumnes els donaria a tots el mateix tipus de disseny i que tots fessin el mateix mòdul i de la mateixa mida. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada