dimarts, 26 de febrer del 2013

2. La Dansa


§  Descripció: primer la professora ens va dir que miresim la pagina de vipfm per mirar el quadre de “Henri Matisse: la dansa” a la primera classe el vam començar a fer a llapis quan el vam acabar el vam començar a pintar en temperes.  

 

FITXA TÈCNICA: 
-Títol: “la dansa”
-Autor: Henri Matisse
-Any: 1909
-Dimensions: 260 cm × 389 cm 
-Tècnica: Oli sobre tela  
-Estil: Fauvisme
-Gènere: retrat i natura morta
-Localització: Museo del Hermitage, San Petersburg, 


§  Procés seguit: explicació i imatges.
Vam començar fent el dibuix a llapis mirant el quadre a l’ordinador i quan vam acabar de dibuixar el vam començar a pintar amb temperes, la professora ens va dir que comencéssim pintant pel terra com es veu a la imatge.

El seguen dia vam continuar pintant pel cel que es el que ens va dir la professora 
Vam continuar fins que vam acabar de pintar el cel  

§  Resultat:


§  Comentari: si t’ha agradat o no i perquè, si repetiries aquesta activitat i perquè, si has après alguna cosa nova, si canviaries alguna cosa i perquè, dificultats trobades,…. si trobes que t’ha quedat bé el treball i perquè…

A mi aquesta activitat m’ha agradat perquè es una activitat que com que teníem que dibuixar i després pintar es una cosa que m’agrada, jo la repetiria perquè per a mi mes fàcil pintar. He après a barrejar alguns colors que abans no em sortien. Jo no canviaria res ja que la manera de fer la activitat m’ha agradat, vaig trobar ninguna dificultat. Jo trobo que què m’ha quedat bastant be el treball pensava que em quedaria pitjor. 

§  cal tenir molt present la presentació: espais, colors, ortografia,…disseny i organització del post per a que s’entengui el més bé possible.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada