dimecres, 27 de febrer del 2013

3. Avatar


§  Descripció 


En aquesta activitat hem estat creant de la pagina de vipfm uns avatars que volem que ens representin en les imatges del Posterous o on nosaltres vulguem, las imatges ens tenen que identificar ja que son de nosaltres.

Un avatar és un personatge virtual definit amb els trets individuals escollits per un/a internauta que representa en un videojoc cadascuna de les persones que hi participen o al ciberespai cadascun dels participants en una tertúlia o qualsevol altra activitat en línia.

§  Procés seguit: totes les imatges dels vostres avatars citant l’aplicació o programa utilitzat i un comentari de cada ún.
           photofacees una aplicació que no es mol bona ja que la cara es molt rara.

julian opies una mica rara ja que els ulls son molt petits i no es poden canviar.

 flashface: aquest es probablement un del millors ja que et pots posar el nas, la boca, els ulls, les celles i el cabells.          

 south park: es una aplicació molt graciosa encara que no es pot canviar la cara.

pocoyizate: es una aplicació molt divertida ja que sembla que siguis un nen de dibuix.

simpsons movi: et pots fer com un protagonista de la sèrie dels Simpson.

 pimpthefaceel cabell queda molt lleig ja que sobre surt pel cap.   

 digibodyes una aplicació molt senzilla.

 Resultat: imatge de l’avatar escollit i perquè.



He agafat aquest perquè es amb el que jo mes identificat em semblo i també perquè s’hasembla una mica a mi.



Comentari: si t’ha agradat o no el resultat i perquè, si repetiries aquesta activitat i perquè, si has après alguna cosa nova, si canviaries alguna cosa i perquè, dificultats trobades,…. si trobes que t’ha quedat bé el treball i perquè…

Aquesta activitat es una que m’ha agradat més ja es tenia que crear els avatars ja que quan sortia alguna part del cos que no s’assemblava ens rèiem. Jo esperava que el avatar m’hages quedat millor i s’assemblés molt a mi. Jo repetiria la activitat ja que m’ha agradat veurem com quedaria de dibuix animat. He après a fer avatars amb l’ordinador veient, com seria de dibuix animat. La veritat es que no canviaria res de la activitat ja que es molt completa i fàcil de fer. He trobat alguna dificultat a trobar alguna pagina de crear avatars que m’agrades. No ma quedat tot lo be que hauria volgut ja que en algunes lo que no quedava be era el nas en altres els ulls en un altre la boca.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada